Selamat datang di blog haram patah, blog orang mustadh'afin, yang menyediakan bacaan bahasa melayu sederhana, blog yang memberi sikap haram patah dalam perjuangan dan kehidupan, selamat membaca dan menimba wawasan

SUARA BESAR PENJAJAH DAN OBAT-OBAT MUJARAB

| |

ENAM (6) BULAN KERAJAAN PARTAI PERAKCHATIPAT.
Semasa mencari suara untuk pilihan raya tahun 2550 Buza. lalu partai Prakchatipat telah mengistiharkan satu policy kepada khalayak umum bahwa kalau partai perakchatipat dapat menjadi kerajaan maka mereka akan menyelesaikan masalah tiga wilayah selatan dalam tempoh 90 hari.

Kini sudah enam (6) bulan lebih partai Perakchatipat menjadi kerajaan, rupa-rupanya kerajaan Perakchatipat tidak mampu menyelesaikan masalah tiga wilayah selatan walau sedikitpun, bahkan keadaan semakin tegang, ia ibaratkan sebagai tali yang semakin membarut apa yang boleh di selesaikan, ialah hanya ada pada bibir mulut saja.

Sebenarnya tidak ada mana-mana kerajaan yang mampu menyelesaikan masalah tiga wilayah selatan, melaikan dengan menggunakan satu obat yang amat mujarab, tetapi bukan obat yang telah digunakan oleh kafir siam sebelum ini !, seperti metangkap orang-orang melayu yang tidak bersalah, membunuh orang-orang Melayu Islam yang sedang melakukan ibadah didalam Masjid, membedel/menembak orang-orang melayu yang berhimpun dalam kedai kopi dan sebagainya, obat yang handak disebukan ialah Beri Kemerdekaan Kepada Orang-Orang Melayu.

APAKAH OBAT BAGI PENYAKIT PENJAJAHAN
Sebagaimana yang kita ma’lum, bahwa penyakit yang menimpa orang ditiga wilayah selatan ialah penyakit penjajahan yaitu siam menjajah dan merampas tanah air orang melayu, dan mengkabungkannya menjadi sebahagian daripada Negeri Siam, hal ini diketahui umum orang melayu dan oleh kafir Siam sendiri.

SOALANNYA, APAKAH OBAT BAGI PENYAKIT TERSEBUT?.
Jawaban ialah terdapat satu obat sahaja yang dapat menyembuhkan penyakit tersebut, yaitu kebebasan dan kemerdekaan, adapun selain daripada obat tersebut maka sama sekali penyakit tidak akan sembuh, sama ada obat yang berbentuk uang, keadilan dan lain-lainnya.

SOALANNYA, BAGAIMANAKAN UNTUK MENDAPAT KEBEBASAN DAN KEMERDEKAAN ?.
Jawaban ialah terdapat dua cara bagi mencapai kebebasan dan kemerdekaan :

CARA PERTAMA terletak ditangan kafir siam sendiri, yaitu kafir siam mengembalikan tanah air yang mareka rampas itu kepada tuanya yang sebenar, sekiranya cara yang pertama tidak berlaku, maka terdapat cara yang yang kedua.

CARA YANG KEDUA yaitu orang melayu bangkit menghalau penjajah siam sepaya keluar dari tanah air Fathani, inilah cara yang berlaku sekarang ini dan akan berlaku seterusnya sehingga kebebasan dan kemerdekaan terwujud dibumi Fathani.

1 ความคิดเห็น:

คนไทย said...

ถ้าไม่ชอบก็ออกไปเลยโว๊ยยย

Post a Comment