Selamat datang di blog haram patah, blog orang mustadh'afin, yang menyediakan bacaan bahasa melayu sederhana, blog yang memberi sikap haram patah dalam perjuangan dan kehidupan, selamat membaca dan menimba wawasan

WASPADA DAN KENALI RAHASIA SIAM.

| |


JANGAN TERPERDAYA DENGAN TAWARAN-TAWARAN PALSU.

Pada akhir-akhir ini kita dapat dengar policy-policy baru yang di kemukakan oleh pehak tertentu dengan bahasa siam (เขตปกครองพิเศษ) atau (เขตเศษฐกิจพิเศษ) atau (นครปัตตานี) dan sebagainya.
Semua itu di kemukakan sebagai salah satu policy atau salah satu jalan cadangan untuk menyelesaikan masalah yang berlaku di tiga wilayah selatan.

APAKAH POLICY–POLICY TERSEBUT DAPAT MENYELESAIKAN MASALAH YANG BERLAKU DI TIGA WILAYAH SELATAN ?.
Sebenarnya policy-policy tersebut tidak dapat menyelesaikan masalah. Karena policy-policy tersebut pada hakekatnya merupakan salah satu cara pentadbiran yang mana orang-orang melayu tetap bertunduk kepada pemerintahan kafir siam, walaupun ia memberi sedikit hak dan keistimewaan kepada orang-orang tempatan di sudut tertentu, ia hanya di ibaratkan seperti memberi setetes air yang di ambil dari sebuah telaga yang dimiliki oleh orang-orang melayu, akan tetapi orang-orang melayu tetap berada di bawah penjajah kafir siam, tanah air orang-orang melayu tetap berada di bawah gemgamam kafir siam, orang-orang melayu tetap berkedudukan dan bersetatus sebagai suatu bangsa yang di jajah, manakala kafir siam pula masih tetap sebagai penjajah.

Perlu di tegaskan disini, bahwa orang-orang melayu tidak akan terperdaya dengan tawaran yang hanya diangap sebagai kulit, karena sebayak mana milik orang-orang melayu yang di rampas oleh kafir siam, maka sebayak itu lah yang orang-orang melayu mahu ambil kembali.

TIGA POLICY JAHAT UNTUK MENGHALANGI PERJUANGAN ORANG MELAYU.

Setelah lebih kurang enam tahun pihak kafir siam ditentang dan diserang secara hebat oleh para pejuang melayu Islam Fathani, dan beratus-ratus policy yang lancarkan oleh kafir siam bagi menghalangi dan menghapuskan para pejuang tetapi ternyata bahwa policy yang dilancarkan oleh siam itu tidak mampu menghalangi, apa lagi menghapusnya, sebaliknya semangat jihad dikalangan orang-orang melayu semakin hari berkembang dan serangan bersenjata terhadap kafir siam semakin bertambah buruk akibatnya.

Bagi mengatasi masalah tersebut, maka kafir siam mengambil sikap melancarkan tiga policy jahat, dengan harapan bahwa policy jahat itu akan dapat menghalangi perjuangan orang melayu.

PERTAMA: membunuh orang-orang melayu yang syaki terlebat dengan perjuangan, mareka tidak perlu lagi mencari bukti, mareka tidak mengguna lagi budi bicara dan tidak menghormati undang-undang, tetapi mareka menggunakan peluru senapan/senjata sebagai keputusan.

KEDUA: membangkitkan fitnah dikalangan orang-orang melayu, sepaya orang-orang melayu berbalah sesama sendiri, perkara kecil diperbesarkan dan suasana yang jernih diperkeruhkan.

KETIGA:
membiarkan dadah yang berbagai-bagai jenis dikalangan pemuda melayu, kafir siam memusnahkan pemuda-pemuda melayu dengan menggunakan racun dadah, dengan harapan pemuda-pemuda melayu akan terlebat dengan gejala dadah sebanyak yang mungkin.

Segitu lah policy jahat yang dilancarkan oleh kafir siam bagi menghalangi perjuangan orang-orang melayu.


Oleh: Petuah Pejuang Patani

4 ความคิดเห็น:

คนไทย said...

Dah Orang mu jahat. Memang la nok kena bunuh. Takkan nak simpan. Buat jahanam jah. Patut la Phak Tai tok maju. Pasal ado orang orang macam kau... เซ็ง

Anonymous said...

eh, apa la engkau pndapat 1...engkau tu orang islam ke bukan eh??siap tulis nama samaran orang siam pula tu..islam suruh kita berada di bawah kerajaan dan pemimpin islam..BUKAN di bawah pemerintahan kafir, yang sangat zalim, menganianyai rakyat..SEDAR YE

Anonymous said...

Saudara sebangsa dengan ku melayu Patani...sedar lah bahawa bumi dan tanah air kita tiga wilayah serta 4 daerah dalam senggora sedang dijajah oleh kafir siam di bangkok....sudah 2oo tahun kafir siam menjajah bumi dan tanah air kita...bersatulah untuk membebaskan bumi dan tanah air kita yang kita kasih dan sayang...sampai bila kafir siam akan terus menjajah bumi dan tanah air kita? umat lain sudah hidup bebas dan merdeka dan bermaruah..inilah masa kita untuk menebus semula maruah kita...kepada para pejuang Patani..teruskan perjuangan..insyaalah Allah akan membantu hambanya yang berjuang dijalan yg benar..sekian wassalam..

insidewinme said...

Hari ini kaum Muslimin berada dalam situasi di mana aturan-aturan kafir sedang diterapkan. Maka realitas tanah-tanah Muslim saat ini adalah sebagaimana Rasulullah Saw. di Makkah sebelum Negara Islam didirikan di Madinah. Oleh karena itu, dalam rangka bekerja untuk pendirian Negara Islam, kita perlu mengikuti contoh yang terbangun di dalam Sirah. Dalam memeriksa periode Mekkah, hingga pendirian Negara Islam di Madinah, kita melihat bahwa RasulAllah Saw. melalui beberapa tahap spesifik dan jelas dan mengerjakan beberapa aksi spesifik dalam tahap-tahap itu

Post a Comment